2011. április 16., szombat

Canon EOS 350D + kiegészítők! Digitális SLR

Canon EOS 350D + kiegészítők! Digitális tükörreflexes fényképezőgép:
Szia,

Szeretnék venni nekem egy új fényképezőgépet, így most a Canon EOS 350D eladó.

Szállítási:
- Canon EOS fényképezőgép + kit objektívvel (18-55 mm)
- Töltő
- Eredeti akkumulátor Canon
- No-name akku (nem a képen látható)
- Canon vállpánt
- Kábel TV
- Mini-USB-USB-kábel
- Utasítások
- CD szoftverrel, stb (az eredetit is.)
- 3 memóriakártyák (2 x 4 GB-os, 1 x 1 GB)

A kamera alkalmas mind a kezdők és haladó felhasználók, akik nem szeretnek költeni egy 4 számjegyű összeget egy jó fényképezőgép.

A kamera nyilvánvalóan általam használt és jó állapotban van. Az elmúlt két évben alig volt még használni, mert én inkább használtam én kis kompakt fényképezőgép. De egyszerűen túl jó ahhoz, hadd feküdjön a szekrényben. Ő mindig kezelést igényel, és én is mindig egy táska.

A kamera lehet megtekinteni a Radeberg és beszedni, és én vagyok most, majd Drezdában, azt is figyelembe lehetne át valahova.

Ár: 240 € VB


Ha szükséges, még egy Canon lencse szerzett, ami egy fix gyújtótávolságú. Az objektív a Canon 50mm 1.8, ami jó állapotban van.

Ár: 85 € VB


Továbbá szeretném még mindig a könyv "digitális tükörreflexes fényképezés" Michael Gradias szabadság ". (ISBN: 3-8272-4023-9), olvasgattam egy párszor, és mire nem mutatja jeleit használja! A könyv 36 € (eredeti ár) költségét.

Ár: 15 € VB


Mindent lehet is meg kell küldeni - a tömeg és elfogadása összesen. Telefonszám kérésre.

Ebay már több mint 170 pozitív értékelés, Ebay neve kérésre.

Üdvözlettel
Ár: 240 EUR VB