2011. szeptember 24., szombat

Muse EDT-A virágzó ibolya illata 1 csodás üvegben - Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Képzeljen el egy rétet, tele buja illatú virágokkal, amint lágyan hajladoznak a szélben és tündökölnek a nap sugaraiban. Ez a Muse Eau de Toilette világa, ahol a zöld levelek természetes aromája fejet hajt a finom ibolya és a fehér pézsma érzéki eszenciája előtt. 50 ml
Vásárlói vélemények alapján:
-Csodás Én első látásra beleszerettem! Nagyon finom az illata. Aki finom virágos illatra vágyik, annak csak ajánlani tudom!
-Női érzékiség Az elején érzékien nőies szolid, majd lágyan felszínre kerül a pézsma és jázmin illata! Számomra fontos az illat, ez egy igazán harmonikus összeállítás.
-könnyed elegancia Rafináltan szolíd, virágos illat. Nekem tartósnak is bizonyult, még délután is megkérdezték, mi ez a kellemes illat. Az tény, hogy aki extravagáns illatra vágyik, nem ezt fogja választani. Ez a könnyed, virágos illat típus minden nagy parfümcég repertoárjában megtalálható. Pont azért, mert ezt a típust általában szinte mindenki kellemesnek találja. Így nem fog csalódást okozni
-Szerintem jó! Az üvege szerintem egészen egyedi. Nagyon tetszik. Az illata is isteni. Engem egy drága parfümre emlékeztet, amit régen használtam.


Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Az aukció vége: 2011-10-02 16:00
. Muse EDT-A virágzó ibolya illata 1 csodás üvegben - Jelenlegi ára: 3 000 Ft